2016. augusztus 13., szombat

Back to school book tag

Még csak most kezdődött, mégis milyen hamar eltelt. Szerintem rajtam kívül még sok diák érzi ezt a nyári szünettel kapcsolatban. Én sem akarom elhinni, de mikor ezeket a sorokat pötyögöm, az iskoláig 19 nap 17 óra 39 perc és 55 másodperc van hátra.
Ezért ma úgy terveztem, hogy egy saját book tag-et készítek erre az alkalomra.

1. Melyik az a könyv, amelyet minden iskolakezdés előtt újraolvasol?

A Szent Johanna Gimit minden augusztus végén fellapozom ráhangolódásként.

2. Minden kötelező olvasmányt elolvastál?

Hát őőő... Egyet elolvastam, amire ugyan nem mondták, hogy muszáj, de anyukám szerint év közben majd biztos kérik, úgyhogy mivel rövid volt azon túlestem. Egy másikkal kötelezővel félig vagyok, a harmadikba meg még bele sem kezdtem, úgyhogy valószínűleg az lesz, hogy a tesómmal felosztjuk ki mit olvas el és segítünk egymásnak.

3. Félsz, hogy szeptembertől kevesebbet tudsz majd olvasni?

Bevallom őszintén, hogy idén nem nyáron nem olvastam annyit, amennyit magamtól elvártam volna, mert lett volna rá több lehetőségem, de akkor általában a neten lógtam. Erre nem vagyok túl büszke, de úgy vagyok vele, hogy tanévkor úgysem tudok majd ennyit gépezni, úgyhogy most "kikockultam" magam. 
Forrás
Nem tudom, hogy a tanulás mellett mennyit időm jut majd rá, attól sajnos jobban félek, hogy a blog jobban meg fogja sínyleni, tehát valószínű, hogy szeptembertől hétvégén leszek csak bejegyzések.

4. Melyik ősszel megjelenő könyvet várod a legjobban?

Leiner Laurától a Bexi-sorozat 5. részére már kíváncsi vagyok, de azért nem szeretném, hogy a végtelenségig húzódjanak Beki kalandjai, örülnék, ha ebben a részben már lezáródna a történet, de ha jól tudom még lesz egy 6. rész.

5. Mutass egy könyvborítót, ami az őszre/iskolakezdésre emlékeztet!
Ehhez bevallom, Google-znom kellett.
Forrás
6. Mennyire vigyázol a tankönyveidre?
Minden évben be szoktuk őket kötni, de általában év végére mindegyikről leszakad a csomagolópapír és meggyűrődnek, koszosak lesznek. Vigyázok rájuk, persze (főként év elején), nem szoktam őket direkt firkálni (arra ott van a jegyzetfüzetem), de nem is óvom annyira őket, mint a regényeimet. A jobb állapotúakat, amikre tudom, hogy szükség van, le szoktam adni az iskolai könyvtárnak.

7. Melyik nyári olvasmányodról fogsz írni irodalomórán?
Hmm, jó kérdés. Talán Anna Woltz: Száz óra sötétség c. könyvéről fogok, mert ez igazán tetszett és sokat lehet róla írni.

+1. Kiket hívsz ki?
Virágot, a Never Let Me Go blog szerzőjét, Bethan-t, aki nem rég kezdte a blogolást és Rexfan-t és Évit és Petust.

Remélem tetszett nektek, ha igen, ti is nyugodtan töltsétek ki, csak tüntessétek fel a forrást! 
Köszönöm 4. kérdés ötletét a testvéremnek :)

1 megjegyzés:

  1. Szia :) Kicsit megkéstem vele, de kitöltöttem a taget, köszi még egyszer a jelölést :)

    http://neverletmegobyviranna.blogspot.hu/2016/09/back-to-school-2016-1-book-tag.html

    VálaszTörlés