2016. február 12., péntek

Bárcsak....Book Tag

Sziasztok! 
Ma egy tag-et hoztam, ami erről az oldalról származik. Sokan, sokféleképpen fejeznénk be a mondatot, ami úgy kezdődik, hogy "Bárcsak...". Ám nézzük én miket válaszolok ezekre az óhajtó mondatokra!

1. Bárcsak kapott volna folytatást!
Ide Kerstin Gier: Időtlen szerelem c. trilógiáját mondanám. Nemrégiben felröppent egy hír, hogy érkezik egy 4. könyv, ám az írónő ezt cáfolta. Kár, szívesen olvastam volna még Gwendolyn és Gideon kalandjairól!

2. Bárcsak lenne egy spin-off sorozata!
Hmm...Nem tudom, talán az Éhezők viadala? Őszintén szólva nem olvastam még spin-off-ot ezért nehéz erre a kérdésre válaszolnom. Mindenesetre én szívesen olvasnék egy a 3. részbeni változások utáni történetet.

3. Bárcsak több könyvet írna!
Erre sajnos nem tudok válaszolni, talán ide ismét csak Kerstin Gier-t tudnám mondani, mert szerintem ő nagyon jó misztikus regényeket ír. De én nem kimondottan az a típus vagyok, akinek van kedvenc írója és attól mindent elolvas. Ritkán van olyan, hogy egy szerzőtől 3-4 könyvet is kezembe veszek (kivéve ha sorozatról van szó). Én inkább fülszöveg alapján döntök és nem író alapján.

4. Bárcsak ne vele jött volna össze!
Én az a lány vagyok, aki általában egyetért a főhősnők választásaival egy szerelemi háromszög esetén, szóval ez itt most üresen hagynám.

5. Bárcsak máshogy ért volna véget!
A Bezzeg az én időmbennek nagyon nagyon más milyen véget kellett volna kapnia! Nem, nem, nem, ez így egyszerűen nem fair!

6. Bárcsak film készülne belőle!
A Párválasztót szerintem jól meglehetne valósítani. Fodros szoknyák, palota, disztópia... Na jó, a film után meg biztos itt panaszkodnék, hogy mennyire átírták, de akkor is! Ha jól tudom akartak belőle csinálni, de aztán elvetették az ötletet.
7. Bárcsak sorozat készülne belőle!
Talán a Hex hall, bár ahogy elnézem a Shadowhunters-t, jobb az ilyesmikkel vigyázni...

8. Bárcsak egy szemszögből íródott volna!
Általában egy szemszögből írt regényeket olvasok, úgyhogy erre nem tudok válaszolni. A YA-oknál  nem jellemző ilyesmi, csak a LOL könyvekben, viszont ott elég jól el vannak megírva. Ugyan nem olvastam még, de Tavi Kata: Nyitótánc c. sorozatának 3. része, ha jól tudom több szemszögből van írva. Őszintén szólva, lehet majd megértem miért, ha elolvasom a 2. és 3. kötetet, de nem hiszem, hogy kellett volna ez a váltott nézőpont.

9. Bárcsak megváltoztatnák a borítóját!
Az Illúzió. A könyvről írt véleményem elején ezt kitaglaltam részletesen, ugyanis se belül (értsd: a lapok, betűtípus), se kívül (borító) nem jó.

10. Bárcsak megtartották volna az eredeti borítót!
Ugyan nem olvastam a Fangirl-t, de az eredeti borítója sokkal szebb szerintem, mint a magyar.


11. Bárcsak ne is folytatódott volna!
A Végzet ereklyéi. Eredetileg trilógiának indult, az első 3 részt olvastam is, de a Bukott angyalok városa már nem ment. Érződik rajta, hogy ez egy pluszba íródott kötet. Lehet elolvasom még egyszer, de valószínűleg csak akkor, ha már minden olvasnivalóm elfogyott. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése