2015. október 23., péntek

Sorozat Tag

Sziasztok!
Most, hogy végre itt a várva-várt őszi szünet igyekszem több bejegyzést írni. A mai egy kicsit off témájú, mert elsősorban a kedvenc sorozatomról lesz szó benne, nem könyvekről. A tag-et Vanilia nonstop könyves blogján találtam.

1. Melyik a kedvenc sorozatod?
A Once Upon a Time (Egyszer volt, hol nem volt)

2. 1-től  10-ig mennyire vagy függő?
Mondjuk 8. Nálam ez is sokat jelent, hiszen én eddig nem voltam valami sorozatbarát, semminek sem fejeztem be az 1. évadát.

3. A barátaid is nézik? Ők is olyan függők, mint te?
Az egyik barátnőm nézte régebben, amikor még adta a tévé. A testvéremmel szoktam nézni, de mást nem ismerek a környezetemben, aki egyáltalán ismerné a sorozatot.

4. Hogy találtad meg a sorozatot?
Már a sokszor hallottam róla molyon meg itt-ott és nyáron elhatároztam hogy ha ennyien dicsérik én is elkezdem. Szerintem nagyon jó döntés volt.

5. Mi volt az első benyomásod a sorozatról és mennyire változott meg miután elkezdted nézni?

Az első rész után egyből azt éreztem, hogy ezt folytatnom kell, mert egyszerűen lenyűgöző! A véleményem azóta sem változott igazán sokat, legfejebb egy-két szereplővel kapcsolatban.


6. Miért szereted a sorozatot?
Mert benne van minden, amit szeretek. A mesék, szerelem, misztikum, ármány, kalandok. Egyszerűen fantasztikus!

7. Ki a kedvenc karaktered?
Hófehérke. Szerintem ő hasonlít hozzám a legjobban. Én is igyekszem kedves ember lenni, mint ő, de hogy teljesen jó legyen valaki az lehetetlen és ez rajta keresztül fantasztikusan van bemutatva.

8. Melyik karaktert kedveled legkevésbé?
Az első évadban gyűlöltem Reginát. Mindenkinek keresztbe tett, de a 3.-4. évadban már teljesen más, inkább segíti Emmmáékat, mint hátráltatja. Rumpelstiltskin-t (Zörgőfürge) sem szerettem annyira, de a stílusa egyre jobban bejött az évadok folyamán, bár most ismét kezd visszaváltozni azzá, akit nem szeretek.

9. Hogyan ölnéd meg a kedvenc szereplődet?
Sehogyan, elvégre a kedvencem. De még a legutálatosabb karaktert sem ölném meg.

10. Kibe vagy belezúgva a sorozatból?
Senkibe.

11. Ha belebújnál az egyik karakter bőrébe, ki lenne az?
Biztos az egyik tündér lennék. Annyira szeretem a Kék Tündért, a jóságát, hogy biztosan az ő "csapatába" szeretnék tartozni.

12. Melyik a kedvenc részed?
Konkréten nincs kedvenc részem, inkább kedvenc évadaim vannak.

13. Melyik a kedvenc évadatod?
A 2. és a 4. évad. A 3.-at is szeretem, akkor amikor képbe kerül Zelena, de a Sohaországos részekből nekem kicsit sok volt.

14. Akkor nézed, amikor a Tv-ben adják vagy felveszed?
Igaz, a Petőfi Tv adja szerda késő este, de én nem ott nézem, hanem online. Így nem kell izgulnom, hogy lemaradok egy részről.

15. Kiknek kellene összejönnie?
Őszintén  szólva nem igazán tudom, hiszen azok már együtt vannak, akiket "össze akartam hozni".

16. Követed a stábot a Twitteren?
Nem, nincs Twitterem.

17. Mi az ami a sorozatra emlékeztet?
Tulajdonképpen maguk a mesék. Már nem tudnék úgy megnézni egy Disney rajzfilmet, hogy ne ugorjanak be bizonyos szituációk a sorozatból.

18. Melyik karakterrel találkoznál szívesen?
Az összessel!


19. Ha találkozhatnál valamelyik színésszel, melyik lenne az?
Hmm...erre ugyanaz a válaszolom, mint az előző kérdésre, de a Reginát alakító színésznővel, Lana Parrillával szívesen beszélgetnék arról milyen volt megformálni a karaktert, mert szerintem piszkosul jól alakítja a Gonosz Királynőt.

20. Melyik színész hasonlít a karakterére?
Ginnifer Goodwin és Josh Dallas, azaz Hófehérke és a Herceg, mert ők a valóságban is házasok.

21. Melyik további sorozatokat ajánlanád még?
Nem tudom, ilyen téren nem vagyok elég tájékozott, persze ha azt mondtátok volna, hogy ajánljak könyvet az menne.
Ha van valami sorozat amit javasoltok azt írjátok meg kommentbe!

Ennyi lett volna ez a tag, remélem elnyerte tetszéseteket. Konkrét kihívottam nincs, ha megtetszett nyugodtan ti is csináljátok meg, de ne feledjétek feltűntetni, hogy innen van!

(Képek forrása: Pinterest, Google)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése